Hinnasto

• Turku Hackalabin jäsenyys maksaa 35€/vuosi. Tämä peritään myös avainjäseniltä.
  • Avainjäseneksi ryhtymällä sinulla on mahdollisuus saada labille oma avain. Avainvuokra on 35€/kk. Avaimella voit käydä labilla milloin sinulle itsellesi sopii parhaiten.
  • Ensikertalaisille on tarjous avainjäsenyydestä: Ensimmänen 3kk maksaa 50€.

Maksaminen

Käytämme verkkopankkinamme ja verkkokauppanamme Holvia, jossa maksuasioita (kuten avainmaksuja, avainpantteja tai vuosimaksuja) voi hoitaa. Normaalisti kuitenkin laskutamme jäseniämme Holvin kautta sähköpostilaskuin.

Huom! Tilisiirroissa oletamme, että maksaja käyttää omaa tiliään. Mikäli näin ei ole, lisää viestikenttään ehdottomasti myös henkilöiden nimet, joiden puolesta maksat jotain. Muutoin emme osaa kirjata maksua oikealle henkilölle, vaan maksu luetaan maksavan tilin haltijan hyväksi.

Huom! Jos olet liittymässä uudeksi jäseneksi, älä maksa ennen kuin olet saanut hyväksynnän hallitukselta. Sääntöjemme mukaan hallituksen täytyy aina ensin hyväksyä uudet jäsenet.

Tiedoksi avaimen haltijoille: Avainvuokraa kerätään neljä kertaa vuodessa (3kk jaksoina). Voit kuitenkin halutessasi maksaa koko vuoden vuokran (12 * 35€ = 420€) kerralla. Lukkosepänkatu 7:n avaimista perimme 50 euron panttimaksun, jonka saa takaisin kun avaimesta luopuu.